Tuesday 4 September 2012

Raya dengan orang famous

Bukan saja2 g open house rumah artis ni tapi artis ni jiran depan rumah aku...betul2 depan rumah....haaa sapa lagi ..dengan diva Kedah le..Rozita Che Wan le. Huiii memang cantik macam anak patung tengok face to face. Segan nak amik gambar sebelah dia, dah le ala kadar je aku siap. Mak aku ajak g umah makcik Bedah (mak cik ta) kawan mak aku juga. Adik ipar aku dah nak balik ke Langkawi haritu so dia pun ajak g umah cik ta nak amik gambar.  Dah bertahun duk sana tak penah aku amik gambar dengan artis ni. Segan la dorang artis2. Dulu2 masa Ayu Raudhah kecik2 aku ingat le dia selalu dtg umah aku.Lan Pet Pet pun ada skali. Kecohh dia ramah bukan main. Siap bawa ular sawa albino dia, tak nak lah aku upload ular tu kat sini..eeee geli geli


Aku yang tak siap..

Raya rumah cik ta..kanan sekali tok cik ta

Adik no.3 dan family

Lan dan mak Cik Ta

Mak dan kawannya Makcik Bedah

Adik ipar aku teruja amik gambar dengan cik ta

Cantiknya...


Tenggelam aku hahaha





No comments:

Post a Comment