Tuesday 4 September 2012

Fitting lagi...bila nak confirm!

Fitting lagi...jemu dah asyik fitting je. Tiap kali fitting tukar baju hehehe en.abg le cakap. Dia pun dah tak tau baju apa yang nak pakai nanti. Hahaha...mananye tiap kali g je ada baju cantik..try je la..dah confirm  pun boleh tukar lagi kalau ada baju baru. Layanan memuaskan ikut kita nak baju mana kecuali baju yg org dah book tak leh le. Balik raya haritu g fitting lagi, mak lah yang setia meneman aku. Tq mak sayang mak.... dan kakak aku yang banyak sangat komen..nasib baik kali ni dia suka pilihan aku..tah le nanti dah dekat wedding aku tukar lagi ke kalau ada baju yang berkenan hahaha kang kena marah pulakk...


simple but nice
Mak setia meneman

Mak dan cucu2nya

Baju pengantin lelaki
Kak aku perasan dia designer :p


Butik Love Studio..ada section warna senang buat pilihan color tema
Cantik bila bergandingan..i like

No comments:

Post a Comment