Tuesday 3 July 2012

DIY Doorgift Surah Yasin

Hari nikah nanti mak nak adakah majlis bacaan yasin dan marhaban, so apa kata aku sediakan sedikit cenderahati untuk orang2 masjid dan juga untuk keluarga lelaki...moga niat pemberian ikhlas nanti akan mendapat keberkatan dariNya...moga majlis kami berjalan lancar dan diredhai Allah SWT....Aminnn

Dengan bakat yang dianugerahkan, alhamdulillah...aku mula buat research apa yang sesuai untuk majlis pernikahan nanti. Google...google...then timbul idea bila tengok ramai yang memberi surah yasin atau tasbih untuk majlis nikah...ok gak!...Mula la kepala ni ligat search sana search sini....dapatlah idea. Surah yasin yang terdapat di pasaran harga paling murah RM0.90 hingga RM2.90, lebih pun ada tapi besarlah plk. Aku nak yang comel2 je, pocket sizes..design cover lain ikut tema. Isi kandungan tetap guna yang asal cuma cover je aku tukar.

9 comments:

  1. Salam, nak tau detail untuk pocket size Yassin ni bleh? Tempah kt mana2 ke or bli Yassin yg kat kedai and tukar cover sendiri? Thank you :)

    ReplyDelete
  2. berry sundae: beli Yassin sediada dan design sendiri untuk cover, lagi jimat kan! :)

    ReplyDelete
  3. Hi, nak tanya u print kat mane yer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i print guna printer ofis je..u kena print guna digital printing baru hasilnya cantik

      Delete
  4. Salam,boleh explain step by step macam mana nak buat design sendiri?

    ReplyDelete
  5. salam sis cmne nk tukar kn cover die tuh?

    ReplyDelete
  6. assalamulaikum sis pkai paper apa untuk cover????

    ReplyDelete
  7. ,Assalamualaikum, I would like to order 40 pieces that is worth 0.90 cents per piece for an orphanage event. Could you email me the details. hidayah.m@live.co.uk , Thank you :)

    ReplyDelete
  8. ASSALAM..
    SURAH YASIN MASIH BOLEH TEMPAH LAGI KE?

    ReplyDelete