Monday 9 July 2012

Veil tak sama color!

Ni pun salah satu buat aku stress...macam mana boleh tak sama color! Memang lah aku pun satu masa g cari kain dulu tak bawa contoh baju sekali, main redah je. Konon ingat sangat color dalam kepala otak, tapi memang ingat pun cuma confius. Masa beli kain di Gulatis SACC Mall haritu memang aku kompom giler memang kain tu sama color. Belek punya belek ada  2...3 kain chiffon yang lebih kurang sama color. Lampu pun kuning2 lagilah buat aku confius. Bila dah rasa kompom aku terus je suruh potong kain tu. Harga semeter RM48 per meter, dia kasi aku RM45 je...kurang tiga hengget jerrr...sib bek veil cuma perlu 1.5m je tu pun dah RM67.50 huhu macam beli kain sepasang. Bila bawa balik je tiba2 kain tu bertukar color.....waaaaa tak sama pun dengan baju, rasa nak nangis. Dah terbeli nak buat mcm mana lagi...teruskan sajalah. Semuanya salah lampu tu...lampu tipu...lampu tipu...mata pun tertipu. Lampu tu yang salah bukan aku yang salah kan! :p Bila difikirkan balik rugi rasanya membazir duit. Salah aku juga tak bawa baju contoh. Cantik memang lah cantik cuma kontra skit la. Nak tak nak pakai juga kot..lagipun veil tu nak pakai malam, rasanya tak ketara sangat kot, bolehlah...hentam je lah labu...emmm nak pakai ke tak?..nak pakai ke tak?

Baru start jahit manik nak matchkn dgn baju

Tak sama kan!!! :( tak match pun...

No comments:

Post a Comment