Monday 16 July 2012

Beli kain lagi..

Kali ni memborong kain untuk raya my sis dan anak sedara...opss dia yang pesan bukan sesaje je nak melenggang ke jakel tu. Huuuu tempat tu berpuaka hahaha sekali masuk pasti terjerat, bkn tak keluar langsung, keluar bila poket dh nipis...bak kata en abg.."hati2 nanti kena bon..." hahaha tau2 je dia trademark jakel :p. Tapi yang selalu kena bon kak yus,dalam dok hati2 kena juga...Hari tu aku g sorang je dia tak dapat temankan. Merayau2 lah aku sorang2 cari kain chiffon dusty pink seperti yang dipesan. Ok dah jumpa nasib baik ada warna tu, beli 2 pasang dan lining. Sementara nak bayar pusing2 jap nak cuci mata.  Mata tak berani tengok mana tau takut tergoda...tapi rupanya2 tersangkut juga pada 'sidia' yang menggoda mata...ciss tu dalam perjalanan nak balik tu, konon2 nak tengok2 je, tergoda pulak dengan lambaian selembut sutera, cantik dimata tak sedap dihati kalau tak didekati...argghh kau bikin aku gila, aku mesti dapatkan kau..."errr...kain ni bagi diskaun dapat berapa?... dengan manis dan ramah mesranya salesgirl tu pun berkata.."saya tanya boss ye, kain ni memang untuk sepasang je 4.5m, saya tolong akak cari liningnya"..wahh laju je tanpa aku cakap apa2..Aku nak tengok je, tapi bagaikan dipukau aku pun ikut jer  walhal hati dah berkenan (boleh buat kain hantaran ni)....hehe kena bon ke?






No comments:

Post a Comment