Friday 1 June 2012

Selamat tinggal sahabat...

Selamat tinggal sahabat...bukan setakat sahabat tapi dah anggap macam kakak sendiri. Sedih apabila dia di tukarkan ke jabatan lain. Memang jarak kami dekat masih lagi dalam kampus tapi aku sedih sangat2 sebab aku agak rapat dengannya, suka dengar dia berceloteh tiap masa, gelak mengilai bila dia buat lawak, usik mengusik yang penting kami berdua tak cepat terasa dengan usikan sesama sendiri. Dah tak ada tempat mengadu...suka bercerita dengan dia, ngadu masalah sebab dia boleh buat aku semangat semula...

Semalam hari terakhir dia di jabatan kami, aku mulanya tak nak tunjuk kesedihan aku nak cover2 gak lah tak nak dia sedih...tapi masa balik keje aku nampak dia tengah kemas barang masuk dalam kereta....huhuhu terus jadi sebak nak control xnangis tapi bila buka mulut je aku terus melalak...waaaaa terus aku peluk dia...tak mungkin dapat kawan sebaik dia. Sangat ambil berat ajak aku makan, selalu tanya aku makan ke tak lagi...sedih kan! sebak lagi...

Saya doakan kak yus gembira di sana...kerja baik2, jangan ngorat2... susah banyak bopren..hahaha. Moga kak yus sukses jadi ketua kat sana dan jangan lupakan saya di sini....syg kak yus....muaaahh Gambar semasa majlis perpisahan akak tersyg...

membaca wasiat dengan penuh perasaan

Dengan bos baru ilqam...sibuk je belakang tu nyelit...

Macam ibu dan anak...tak lama lagi nampak sebaya...hahahaha

No comments:

Post a Comment