Thursday 7 June 2012

Edisi Jun buat aku teruja?

Tiba-tiba aku teruja gilerrr....memang kena sangat2....santekkk suwittttt...nak jugaaa....terus msg en.abg "Abg.. belikan Pesona Pengantin bulan Jun leh... :) " (cubaan memujuk) ayat dia..."Adeh..ok" hehe beli gak :p...Lepas dapat aku terus belek dan x peduli keliling macam budak dapat cekelat...en.abg tanya.."ada info baru ke?" hehe.."ooo ada..banyak" walhal dia dah tau tiap2 bulan mesti aku nak beli majalah ni, lagipun semua barang dah beli dan aku dah mula buat persiapan nak tengok apa lagi...alaaa org laki2 mana tau, org pompuan besee le kekadang tengok benda baru nak  pulak ada yang latest lagi, maunya tak telopong mulut...mula la aku melagukan ayat2 ni "wuuuu cantikknyaaa", "waahhh yang ni lagi cantikk"...banyak info berguna untuk yang nak kahwin ni boleh buat sebagai sumber rujukan...tapi nape aku teruja sangat edisi bulan jun ni..haaa nak tau..?!!


Cantik cover bulan Jun ni sebab...sebab apa?..sape leh jawab?....tau kan tau kannn..ehemm sebab tema color pink&blue....hehehe....i likeeee

No comments:

Post a Comment