Wednesday, 1 August 2012

Bunga Pahar Pink

Projek yang lepas aku dah siapkan 100pcs bunga pahar dari tissue paper untuk en.abg. Kali ni projek bunga pahar untuk aku pulak. Mula buat sikit tapi tak pulun nak habiskan pun sebab bz dengan projek memanik customer booking untuk raya dah makin banyak so bab2 persiapan kahwin aku berhenti sementara waktu. Aku cuma dapat siap kan dalam 30 batang je. Lepas raya baru sambung balik projek yang tergendala tu.




No comments:

Post a Comment

Post a Comment