Friday 25 May 2012

Theme Colour : Family

Semua dah sepakat nak pakai pink satu family jadi aku pilih dusty pink, orang melayu cakap pink belacan, apa yg belacannya tah..ada belacan kaler pink ke? huhu aku tak pasti...Dah confirm, hari Jumaat pukul 12.15pm lunch hour aku dan Kak Yus (officemate) merangkap customer tetap Jakel mula buat rondaan hehe.. Jakel belakang ofis kami je sec.7 uitm..terus ke tingkat 4 bahagian kain-kain pengantin. Family aku yang perempuan nak pakai lace, lelaki pakai baju melayu satin..design kain lace yang kami decided masa tengok kt jakel arl str tak ada pulak kt jakel shah alam. Jadi aku pun pilih design lace yang lain tapi warna tetap dusty pink juga...Beli untuk mak, kak, abg ipar, miya, shamir, eris, maria,ezral, afiq dan adik. Beli juga kain baju melayu dan sampin untuk en.abg color turqouis agak hijau2 skit. Habis dalam RM1,400 semuanya tapi nasib baik dapat claim balik...heee terukkan..

Dusty Pink

Ada 2 pattern aku pilih yang kanan
Kain yang dibentang di bawah pula
model peraga kain..huhu nampak lebor..

No comments:

Post a Comment